پنجشنبه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۷

روح برندتان شاد!

منتشر شده در شنبه, 22 ارديبهشت 1397 19:20
بازدید: 52
پرینتایمیل

سرویس برندینگ: "به نظر من یه خونه می تونه هر جایی باشه. می تونه بالای یه ساختمون بلند باشه. می تونه تو یه کوچه قدیمی که زیر بازارچه هست باشه. می تونه بززززرگ یا می تونه کوچیک باشه. می تونه برای هر کس مفهومی داشته باشه یا هر رنگی داشته باشه. می تونه به رنگ آجر یا به رنگ شیشه و سنگ باشه. می تونه ...

نظرات (0) کلیک ها: 52

برندینگ شخصی یا آلبوم خانوادگی!

منتشر شده در پنج شنبه, 23 فروردين 1397 02:46
بازدید: 126
پرینتایمیل

لطفا از عنوان این مطلب تعجب نکنید و به خواندن ادامه دهید. به احتمال زیاد متوجه این موضوع شده اید که اگر جست و جوی کوچکی در صفحات اجتماعی برخی مدیران یا افراد مشهور هر صنف کاری بزنید، خواهید دید که از کوچکترین و بی اهمیت ترین موضوعات تا بزرگترین آن ها و هر آنچه در طی 24 ساعت شبانه روز گذرانده ان...

نظرات (4) کلیک ها: 126

برند خود را خانه تکانی کنید!

منتشر شده در سه شنبه, 15 اسفند 1396 02:59
بازدید: 282
پرینتایمیل

کم کم به پایان سال 1396 نزدیک می شویم. بوی بهار و شکوفه هایش، شلوغی خیابانها و خرید عید، برنامه ریزی برای برگزاری مراسم نوروز و سفره هفت سین و سفرهای نوروزی، حال و هوای خاص خودش را دارد. یکی از رسم های زیبای این ایام، خانه تکانی است. نه تنها پاکیزگی ظاهری بلکه خانه تکانی دل از هر گونه کینه، حسا...

نظرات (0) کلیک ها: 282

قاعده اطلاع رسانی برای افراد بی بضاعت یا کم بضاعت در ساختار تبلیغات شهری وجود ندارد

منتشر شده در شنبه, 05 اسفند 1396 14:08
بازدید: 307
پرینتایمیل

سرویس فرهنگی: تبلیغات شهری ساماندهی و انسجامی را می طلبد که در آن حقوق شهروندان و مخاطبان اینگونه تبلیغات رعایت شود. موضوع مهمی که امروزه در بین سیاستگذاران تبلیغات شهری به فراموشی سپرده شده است. به عنوان نمونه، بدنه اتوبوسهای شهری فقط منبعی برای کسب درآمد بیشتر برای شرکت واحد شده است و حتی مسافر...

نظرات (0) کلیک ها: 307

صفحه1 از6