سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

به حواس پنج گانه برند خود توجه کنید

منتشر شده در پنج شنبه, 04 مرداد 1397 03:43
بازدید: 165
پرینتایمیل

برند همانند یک موجود زنده است و همچون انسان ها دارای حس بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه است. احتمالا در ابتدا کمی برایتان عجیب و باور نکردنی است، بنابراین با پنچ مثال موضوع را واضح تر خواهم کرد.

1-حس بینایی:

کلیه تبلیغات برند شما که در معرض دید مشتریان شماست مانند: لوگو، بیلبورد، بروشور...

نظرات (0) کلیک ها: 165

جام جهانی برندها

منتشر شده در پنج شنبه, 07 تیر 1397 18:40
بازدید: 246
پرینتایمیل

شاید به جرات بتوان گفت یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی که توجه کل دنیا را به خود جلب می کند، جام جهانی فوتبال است. تیم های ملی به عنوان نماینده ملتها و یا بهتر بگویم به عنوان برند ملی آن کشور در مقابل حریفان در مستطیل سبز رقابتی، عرض اندام می کنند.

از آموخته هایی که از بازی فوتبال در دنیا...

نظرات (2) کلیک ها: 246

برند شما روی فرش قرمز

منتشر شده در شنبه, 19 خرداد 1397 00:20
بازدید: 306
پرینتایمیل

پوران درخشنده یکی از کارگردانهای به نام سینمای کشورمان است. هیچگاه از خاطرم نمی رود هنگامی که برای دریافت جایزه سیمرغ بهترین فیلم سینمایی از نگاه تماشاگران "هیس، دخترها فریاد نمی زنند" در جشنواره فیلم فجر به روی صحنه آمد، یک جمله بر زبان آورد : " مردم چیزی را دیدند که هیات داوران ندیدند! "

به نظ...

نظرات (0) کلیک ها: 306

روح برندتان شاد!

منتشر شده در شنبه, 22 ارديبهشت 1397 19:20
بازدید: 346
پرینتایمیل

سرویس برندینگ: "به نظر من یه خونه می تونه هر جایی باشه. می تونه بالای یه ساختمون بلند باشه. می تونه تو یه کوچه قدیمی که زیر بازارچه هست باشه. می تونه بززززرگ یا می تونه کوچیک باشه. می تونه برای هر کس مفهومی داشته باشه یا هر رنگی داشته باشه. می تونه به رنگ آجر یا به رنگ شیشه و سنگ باشه. می تونه ...

نظرات (0) کلیک ها: 346

صفحه1 از7