پنجشنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۶

منتظر زلزله 10 ریشتری برای برند خود باشید !

منتشر شده در دوشنبه, 23 بهمن 1396 06:13
بازدید: 59
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: متاسفانه روزی نیست که در اقصی نقاط کشور عزیزمان زلزله ای رخ ندهد و به دلیل عدم آگاهی، نبود آمادگی و مناسب نبودن زیرساخت های مربوطه، ما شاهد اتفاقات و عواقب ناخوشایند آن برای هموطنانمان نباشیم. گاهی اوقات اتفاقات ناگوار می توانند به طور غیر مستقیم تلنگری به ما بزنند و مواردی را ک...

حضور سلبریتی ها در کمپین های برندینگ، موفقیت یا شکست؟

منتشر شده در سه شنبه, 26 دی 1396 04:45
بازدید: 157
پرینتایمیل

مرجان جانقربان : استفاده از سلبریتی ها در کمپین های برندینگ دنیا امری کاملا مرسوم محسوب می شود. از نمونه های موفق می توان به حضور جورج کلونی برای برند نسپرسو، برد پیت برای برند شنل و کریستیانو، رونالدو برای برند کلییر و موارد مشابه را نام برد. کمپین هایی کاملا هدفمند، تاثیرگذار و بی نظیر. اثراث...

جادوی تسخیر برند در ذهن مشتری

منتشر شده در دوشنبه, 04 دی 1396 06:43
بازدید: 209
پرینتایمیل

جادوی تسخیر برند شما در ذهن مشتری در بیست و چهار ساعت شبانه روز؛ توهم یا واقعیت؟

مرجان جانقربان: قطعا این سوال را بارها از خود پرسیده اید که چرا مشتریان به برند ما اهمیت لازم را نمی دهند؟ چرا فضای کسب و کار همچنان در رکود باقی مانده است؟ مطمئنا هر کسب و کاری خواهان آن است که مشتریانش بیست و چه...

انجیل برند

منتشر شده در جمعه, 26 آبان 1396 15:07
بازدید: 284
پرینتایمیل

یکی از شایع ترین شکایاتی که مدیران و صاحبان کسب و کارها ار دپارتمانهای برندینگ و بازاریابی در شرکتها و سازمانهای خود دارند، اثربخش نبودن تبلیغات و عدم تاثیر متقابل آن بر افزایش فروش و سود آنها است. اجازه بدهید یکی از راه حل های کلیدی برای رفع معضل فوق را با یک مثال خدمتتان معرفی کنیم.

فرض کنید...

صفحه1 از5